中學生天文計劃2019 – 現已接受報名!

今年暑假,中大天文將會舉辦以「時空穿梭」為主題嘅「中學生天文計劃2019」,帶大家喺三日兩夜嘅宿營入面,體驗中大獨有嘅文化🛤,感受天文嘅迷人之處☄~


「人生天地之間,若白駒過隙,忽然而已。⏳」一直以嚟,時間喺我哋嘅世界都係不停咁快速流動緊,而且永遠只係隨住同一個方向走。平時去旅行就去得多,但係時空旅行我諗就應該仲未有人試過。如果我哋得到打開時間之門嘅鎖鑰🔑,可以隨意回到過去,穿越未來,我哋究竟又可以做到啲咩🕵‍♂?

無論你係熱愛天文,想尋找同好追尋浩瀚宇宙嘅奧妙🔭;定只係想學下新嘢,認識新朋友🕺;或者係想試下喺大學住宿,感受下中大嘅人文氣息👀。如果你都想下尋找時間嘅真諦,或者係幻想世界入面體驗一次時空旅行,咁今個暑假就要嚟參加我哋嘅中學生天文計劃啦🤓!

活動詳情


👨‍🚀中學生天文計劃 2019🌌
🌟中大遊蹤 🌟天文講座 🌟簡易天文儀器製作 🌟營火晚會 🌟偵探遊戲 🌟觀星主題:時空穿梭🕰
迎新日:7月22日(一)
宿營:7月25日至27日(四至六)
地點:香港中文大學
(宿營地點:聯合書院陳震夏宿舍)
嘉賓:香港中文大學物理系 湯兆昇博士、練立明博士
對象:全港中三至中六學生(2019-2020)*
費用:$650(包宿費、營Tee、營袋、部分膳食等)
*未滿十八歲之參加者必須簽署免責聲明書及家長/監護人同意書

心郁郁想報名嘅話,去下面嘅連結就得㗎喇💞!心動不如行動啦☄:
https://bit.ly/2L8qWOK

截止報名日期:6月20日(四)