上次講到海格力斯為左贖罪,所以接受左12個任務。🤔咁第一項任務係要征服森林🌳 入邊既一隻食人巨獅🦁。海格力斯背著箭筒,帶著一支弓🏹同埋一根木棍就出發。

見到這獅子後,海格力斯先用弓箭射佢,箭卻反彈翻黎,再用木棒打佢,粗木棒卻碎裂。 佢先知道原來呢隻獅子係刀槍不入🙅‍♂️,無論用石器、銅器、鐵器,都無辦法傷害到佢。海格力斯只好同獅子肉搏,憑著自己力大無窮既天賦,最終徒手掐死左獅子🦁。為左紀 念呢件事,宙斯就將獅子放到天空🌌,成為大家今日睇到既獅子座🤤。

而第二項任務係要殺死一隻九頭大蛇🐍黑德拉。呢隻九頭大蛇非常危險, 將其中一個頭砍斷的話,會再生翻兩個頭出黎,危險性亦會隨之而倍增🆘。 所以海格力斯就諗到個方法💡,就係一邊砍蛇頭一邊用火燒切口處🔥,令佢 啲蛇頭無法再重生🙅‍♂️。最後就將呢隻巨蛇消滅左啦🤩!成為而家既長蛇座。🤤

而係海格力斯同巨蛇對戰既途中👀,赫拉為左打敗海格力斯,派出巨蟹🦀從沼澤竄 出,偷偷攻擊海克力士雙腳,佢一怒之下就將巨蟹一腳踩死☠️,事後赫拉為左記念 巨蟹,就將佢執起升上天空🌌,成為巨蟹座🦀。

後來海格力斯利用佢既智謀🤔同埋天生既神力💪,將十二個任務一一完成😳。死後就 被封為英雄升上天上,化成武仙座😍。

(Photo cr to kknews)
撰文:芮愷程