「那一年我們望著星空🌠,有那麼多的燦爛的夢。以為快樂會永久,像不變星空陪著我~」
聽到五月天嘅《星空》,係咪即刻好想約埋一班天文同好去開鏡睇星🔭,望住壯麗迷人嘅星空遠離煩囂呢🍂?
可惜最近都係online上堂,所以識唔到天文同好😭?或者想識多啲唔同學校嘅愛星之人🤩?又或者係考完midterm無野做?咁「星匯三大」就啱晒你😎!
喺7/11同14-15/11,中大天文、科大天文同港大天文將會攜手舉辦「聯大天文營」🤝,大家可以喺呢個活動認識唔同大學嘅朋友仔,互相交流天文知識,可以話係一個既娛樂,又充實嘅活動嚟😆!

驚無咩天文底,所以唔參加🙈?
唔洗驚!Oday當日除咗有重頭戲——超fun嘅中大定向(CU Hunt),俾大家預先認識下之外,我哋仲好榮幸咁邀請到中大物理系朱明中教授為我哋舉辦講座,加深大家嘅天文同物理知識✨!

講到天文營,觀星環節絕對係必不可少嘅環節🌠! 今年嘅Camp會喺長洲嘅明愛賽馬會明暉營舉行!嗰度光害較少,觀起星嚟一定別有一番風味🌌!另外,我地仲會有鬥智鬥力嘅Detective game🕵🏻‍♂️,同超刺激嘅密室逃脫🔑!咁多豐富節目,你點可以唔join「星匯三大」啊🥳!

🌟Oday🌟
日期:11月7日(六)
集合時間:10:00
集合地點:香港中文大學(具體地點將稍後公佈)
解散時間:20:00
解散地點:香港中文大學

🌟Camp🌟
日期:11月14-15日(六、日)
集合時間:12:30
集合地點:中環碼頭
解散時間:16:30
解散地點:中環碼頭

只需要$260就可以參加我哋咁豐富嘅活動喇!你哋仲唔快啲click我哋條link報名?希望到時可以見到你哋每一個❤!

「以星之名,匯聚三大。」

報名表格:https://forms.gle/4HFxuPgGLsii9Abk9

截止報名日期:30-10-2020